#HodowcyRazem

Czas zająć stanowisko

#HodowcyRazem

Czas zająć stanowisko

#HodowcyRazem

Czas zająć stanowisko

N

A

S

Z

E

 

D

Z

I

A

Ł

A

N

I

A

S

T

A

N

O

W

I

S

K

A

 
Pismo HodowcyRazem z poparciem stanowiska PKBiPB

Pismo HodowcyRazem z poparciem stanowiska PKBiPB

Czas zająć stanowiskoCzas zająć stanowiskoCzas zająć stanowiskoWarszawa, dnia 15 lipca 2024 r.Szanowny Pan Andrzej DomańskiMinister Finansów Dotyczy: Poparcia dla stanowiska Polskiej Koalicji Biopaliw i Pasz Białkowych oraz Federacji Branżowych Związków Producentów...

read more
„Ekologiczne” nieścisłości

„Ekologiczne” nieścisłości

Czas zająć stanowiskoCzas zająć stanowiskoCzas zająć stanowiskoWarszawa, 24 sierpnia 2022 r.W przestrzeni medialnej pojawia się coraz więcej publikacji promujących tzw. ekologiczne produkty. Niestety, nawet te sygnowane podpisami autorytetów naukowych nie są wolne od...

read more
Pismo do Ministra Marka Gróbarczyka

Pismo do Ministra Marka Gróbarczyka

Czas zająć stanowiskoCzas zająć stanowiskoCzas zająć stanowiskoWarszawa, 28 kwietnia 2022 r.Szanowny Pan Marek GróbarczykSekretarz StanuMinisterstwo Infrastruktury  Dotyczy: zniesienia ograniczeń w obrocie nawozami naturalnymi ujętymi w przepisach ustawy z dnia 20...

read more
Oświadczenie Krajowej Rady Drobiarstwa – Izby Gospodarczej w sprawie manipulacji w materiale TVN24

Oświadczenie Krajowej Rady Drobiarstwa – Izby Gospodarczej w sprawie manipulacji w materiale TVN24

W dniu 05.02.2022 na antenie TVN24 w programie „Rozmowy o końcu świata” zostało wyemitowane nagranie „Śmierć kur”, któremu towarzyszyła dyskusja w studiu. Dzień wcześniej na antenie TVN w programie Fakty TVN wyemitowany został materiał zapowiadający „Rozmowy o końcu świata”. Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza stanowczo oświadcza, że oba materiały w sposób niedopuszczalny manipulują emocjami widzów.
🐔 Komu zależy na niszczeniu wizerunku polskiego drobiarstwa?
🐔 Czy niezależność to nieliczenie się z Polską gospodarką, uzależnianie się od finansów krajów zachodnich?

read more
O „mitach” odkrytych przez Greenpeace

O „mitach” odkrytych przez Greenpeace

Na początku grudnia ukazał się raport z badań Greenpeace dotyczący reklam mięsnych i mlecznych produktów spożywczych. Raport jest częścią kampanii, która ma sprowadzić żywność pochodzenia zwierzęcego do klasy, w której znajdują się alkohole i papierosy.

read more
Postulowane zmiany w zatrudnianiu cudzoziemców

Postulowane zmiany w zatrudnianiu cudzoziemców

Czas zająć stanowiskoCzas zająć stanowiskoCzas zająć stanowiskoWarszawa, dnia 9 czerwca 2021 r.Sz. P.Grzegorz PudaMinister Rolnictwa i Rozwoju Wsi     Szanowny Panie Ministrze, Działając w imieniu organizacji rolniczych inicjatywy #HodowcyRazem zwracamy się do Pana...

read more
Stanowisko przeciwko ograniczeniom w reklamie mięsa

Stanowisko przeciwko ograniczeniom w reklamie mięsa

Czas zająć stanowiskoCzas zająć stanowiskoCzas zająć stanowiskoWarszawa, dnia 8 kwietnia 2021 r.Wzywamy Janusza Wojciechowskiego - Komisarza ds. Rolnictwa do zdecydowanej obrony europejskich rolników.Polscy hodowcy przeciwni planowanym ograniczeniom w reklamie...

read more

Przeczytaj również

#HodowcyRazem to inicjatywa 8 największych organizacji zrzeszających krajowych hodowców, której celem jest wsparcie i opiniowanie planów w zakresie rozwoju rolnictwa.

► KIM JESTEŚMY

► NASZE DZIAŁANIA

► NAUKA I WIEDZA

► PRAWO

► VIDEO

► KONTAKT

POLITYKA PRYWATNOŚCI